
Op Paasmaandag organiseerde JCI Veurne-Westkust haar jaarlijkse PaasBBQ. Het werd een bijzonder aangenaam samenzijn waarbij zowel actieve leden, oud-leden als senatoren aanwezig waren.
Onder een stralende lentezon genoten de aanwezigen van een heerlijke barbecue en de ontspannen sfeer. Het was een mooie gelegenheid om bij te praten, herinneringen op te halen en nieuwe connecties te versterken binnen ons netwerk.
We kijken met veel plezier terug op deze geslaagde dag en bedanken iedereen die erbij was voor hun aanwezigheid en bijdrage aan de fijne sfeer.
